Det er Jersie HK's Støtteforeningen, der forpagter cafeteriaet i Jersie Hallen.
Cafeteriet drives udelukkende af frivillige og ulønnede hjælpere og alt
overskud går ubeskåret ungdomsarbejdet i Jersie HK.
Cafeteriaet drives efter gældende regler fra Sundhedsmyndighederne.
På 1. sal har vi et festlokale - i daglig tale kaldet Pulterkammeret.
Pulterkammeret kan - når der ikke er aktiviteter i Jersie Hallen - udlejes til at afholde
private fester efter særlige regler. Hallens primære brugere er altid sportsudøverne
og lejer skal sikre at afviklingen af sportsaktiviteter kan ske uhindret. Leje af
pultekammeret giver IKKE adgang til hallen.
Der er adgang til cafeteriaets køkken, forhal, toiletter, cafeteria og 1. sal. samt
køkken faciliteter og service til 60 personer.
Jersie Hallen har mange brugere og vi kan ikke sikre, at alt er rengjort og på plads
før din fest. Pultekammeret udlejes efter devisen: Vi passer på
tingene og der skal være renere og pænere når du går - end når du kommer. Det er
et vilkår og det gider vi ikke høre brok over. Sæt hellere tid af til at klargøre og
pynte lokalerne i den stand du ønsker. Så får du en god fest og støtter samtidig det
frivillige ungdomsarbejde i JHK
Adresse:
Jersie hallens cafeteria,
Åsvej 14B,
2680 Solrød
DEPOSITUM: Kr. 1.500,- (Betales ved bookning på MobilePay eller kontant)
LEJE PR. DAG: Kr. 1.500,- plus administrationsgebyr og forbrugsgebyr. For en almindelig fest vil den samlede pris udgøre kr. 1.500,- (leje) + kr. 1.400,- (administrationsgebyr) + kr. 100,- (forbrug) ialt kr. 3.000,- . Dette beløb betales forud og senest ved afhentning af nøglen på MobilePay eller kontant.
Pergogulvet skal afleveres fuldt rengjort efter udlejning.
OBS: Pergogulv er ikke et trægulv. Brug aldrig brun sæbe, rengørings-pulver eller almindelig sæbe, og skrub aldrig med ståluld eller andre slibende materialer. Følg anvisningerne nedenfor og brug kun
rengøringsmidler fra skabet.
GULVET MÅ IKKE ”KLISTRE” EFTER VASK.
Følg anvisningen nedenfor:
BRUG ALDRIG MERE END 2 CL. SÆBE PR. VASK – DET ØDELÆGGER GULVET
SÅDAN FJERNES PLETTER
- Indtil 1 måned før lejedato Kr. 500,- (Kr. 1.000,- af depositum returneres)
- Fra 1 måned til lejedato Kr. 1.500,- (Kr. 0,- af depositum returneres)
Hvis køkkeninventar, lokalerne, cafeteria, forhal, toiletterne og udeområderne ikke er rengjort tilfredsstillende vil der blive opkrævet kr. 300,00 for ekstra rengøring pr. time. Dertil:
- Service ikke sat på plads kr. 100,-
- Bestik blandet sammen kr. 100,-
- Affald ikke i container kr. 100,-
- Skraldespande ikke tømt kr. 50,-
- Madrester i opvaskemaskinen kr. 100,-
BETALING FOR MANGLENDE SERVICE VED AFLEVERING
- Shoot/snaps og Vandglas kr. 15,-
- Portvin og champagneglas kr. 30,-
- Hvidvin og cognacglas kr. 30,-
- Kop og underkop pr. del kr. 20,-
- Øl og Rødvinsglas kr. 30,-
- Kagetallerken & flødekande kr. 25,-
- Sukkerskål og lysholdere kr. 30,-
- Flad og dyb tallerken kr. 40,-
- Salt eller peber kr. 50,-
- Sovseskål kr. 75,-
- Vandkande kr. 110,-
BETALING FOR ØDELAGT INVENTAR
Skulle uheldet være ude og der bliver ødelagt inventar mv. hæfter lejer økonomisk
for genanskaffelse af inventar efter regning. Eventuel forsikringssag er JHK's
Støtteforening uvedkommende.
BETALING FOR SKADER PÅ BYGNING
Lejer hæfter økonomisk for udbedring af skader på bygninger efter regning. Eventuel forsikringssag er JHK's Støtteforening uvedkommende.
Skulle du være så uheldig, at finde bestik og service, der ikke er rengjort, som du gerne vil have det – så tænk på, at det er den måde, den foregående lejer af festlokalerne har valgt at aflevere det på.
Det sker desværre engang imellem, at man har haft for travlt med at komme hjem efter en fest og ikke har været tilstrækkeligt samvittighedsfuld med hensyn til at rengøre servicet tilfredsstillende.
Vi håber derfor, at du vil aflevere alt på en sådan måde, at den næste lejer kan glæde sig over at overtage rene glas, bestik og service.
Det sikres ved at tørre glas og bestik af med et viskestykke – efter opvask - så der ikke efterlades ”pletter” på bestik og glas (det gælder også bunden af glassene). Også tallerkner, kander mv. skal tørres af med viskestykke – så det ikke efterlades med vand og kalkpletter.